تبلیغات
زنان و دختران ایرانی

 

زنان و دختران ایرانی


صفحه اصلی| عضویت رایگان|نقشه سایت|میعادگاه بلاگ|گروه میعادگاه|سایت تفریحی میعادگاه
ویژه ها


عضویت

میعادگاه miadgah
میعادگاه جامعه ای از ایرانیان با بیش از 100000 هزار ایرانی .
شما هم به ما بپیوندید

برای عضویت در گروه میعادگاه كلیك كنید 
www.Miadgah.ir


 

تازه های سایت
تبلیغات


اطلاعات سایت

 آمار بازدیدها:

بازدید های امروز :

بازدید های دیروز :

كل بازدیدها :


  اطلاعات سایت :
كل مطالب :

كل نظرات :

  


 مدیران :

 miadgah (18)

آرتمیس (61)

نیوشا (0)

ستاره (0)

لینك های برگزیده
نظر سنجی
نظر شما در مورد تفکر فمنیست چیه ؟

تبلیعات

تبلیعات

 

rصحبت‌های مهناز افشار درمورد نوع آرایش‌اش! - مصاحبه با بازیگران زن ایرانی , خواندی های زنان ایرانی ,

www.miadgah.irصحبت‌های مهناز افشار درمورد نوع آرایش‌اش!


من همیشه میكاپ بسیار ساده‌ای می‌كنم، چرا كه آرایش غلیظ به هیچ عنوان ...
 
 

مهناز افشار بازیگر خوب كشورمان، گفتگویی در مورد مد، لباس، عینك آفتابی و لنز انجام داد كه در قسمتی از آن در مورد لوازم آرایش و آرایش چهره صحبت كرد، او می‌گوید: در مورد لوازم آرایش، از بهترین مارك‌ها استفاده می‌كنم، اما تاكید می‌كنم؛ از لوازمی استفاده می‌كنم كه تاثیر منفی روی پوست صورت من نگذارد.

من همیشه میكاپ بسیار ساده‌ای می‌كنم، چرا كه آرایش غلیظ به هیچ عنوان به من نمی‌آید و این تجربه را طی گریم‌ها و آرایش‌هایی كه بزرگ‌ترین طراحان گریم و میكاپ روی صورت من انجام داده‌اند، به دست آوردم، افشار می‌گوید: هیچ گاه عادت به آرایش ندارم و آرایش دغدغه من نبوده است. وی در گوشه‌ای دیگر از صحبت‌هایش اشاره داشت كه هیچ‌گاه در زندگی شخصی‌ام از لنز استفاده نكردم، چه لنز رنگی كه كاربرد زیبایی دارد و چه طبی، هیچ كدام!
منبع: ksabz.net 
www.miadgah.ir سایت میعادگاه


ارسال: آرتمیس روز:یکشنبه 22 شهریور 1388   لینك ثابت | نظرات () | عضویت در  میعادگاه ایرانیان

آسانترین و مطمئن‌ترین راه برای حفظ تناسب اندام! www.miadgah.ir


روشهای مختلفی برای حفظ تناسب اندام وجود دارد ، رژیمهای غذایی سخت، ورزش های سنگین ، اما ما گاهی از روشهای آسان و قابل دسترس دور افتاده می افتیم 
 
از بین کلیه راه هایی که برای تناسب اندام انتخاب می کنیم، پیاده روی آسان ترین، مطمئن ترین و ارزان ترین راه است.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از  ایرانیان انگلستان ، “پیاده روی در یک روز خوب و با یک همراه خوب، برای رسیدن به مقصدی که ۶ یا ۷ کیلومتر با شما فاصله دارد، بسیار لذت بخش خواهد بود.
خیابان های خلوت و سرسبز شهر، پارک ها، جاده های جنگلی یا قدم زدن پیاپی در اطراف حیاط مدرسه، مکان های خوبی برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر اطراف است. در یک روز کاری و پر مشغله یا پس از انجام یک کار خسته کننده در یک روز تعطیل یا برای رفع کسالت، پیاده روی بهترین روش برای رفع خستگی و بهبود حال شماست.
سعی کنید روزانه نیم ساعت پیاده روی تند یا یک ساعت پیاده روی معمولی انجام دهید .
انرژی ای که شما با انجام ۲ کیلومتر پیاده روی تند (با سرعت ۵ تا ۶ کیلومتر درساعت) می سوزانید، تقریباً با انرژی ای که صرف دویدن آرام در مسافت ۵/۱ کیلومتر می شود، مساوی است و اثرات مفید یکسانی بر تناسب اندام و سلامتی شما دارد. طی یک تحقیق که اخیراً در دانشگاه هاروارد صورت گرفته، نشان داده شده که حتی آرام راه رفتن (با سرعت ۳ کیلومتر در ساعت) فوایدی برای سلامتی بدن دارد. بدین ترتیب که با تحقیق روی چهل هزار زن متوجه شدند، حتی یک ساعت پیاده روی در هفته موجب کاهش خطر بیماری های قلبی-عروقی شده و هر چه شدت و میزان این فعالیت بیشتر باشد، اثرات مفید آن نیز بیشتر است .

چگونه می توانیم از پیاده روی های خود نتیجه بهتری بگیریم
▪ سعی کنید هر روز حداقل برای مدت نیم ساعت پیاده روی تند انجام دهید یا چهار بار در هفته و هر بار به مدت یک ساعت. اگرشما فردی ۷۵ کیلویی باشید و با سرعت زیاد به مدت یک ساعت در زمین مسطحی پیاده روی کنید، ۳۰۰ کالری انرژی می سوزانید و اگر هر روز همین برنامه را اجرا کنید ۱۱۰۰ کالری انرژی در هفته می سوزانید که برای تناسب اندام و سلامت قلب و عروق شما بسیار مفید است.

هنگام پیاده روی ، اگر می خواهید سریع تر راه بروید، به جای برداشتن قدم های بلند، قدم هایتان را کوتاه و سریع تر بردارید. همچنین از کفش مناسب ورزشی استفاده کنید.
تلاش کنید هرچه قدر می توانید مسیرهایی را که باید بروید، پیاده روی کنید. برای رفتن به طبقات بالا از پله ها بروید و از آسانسور استفاده نکنید( به شرطی که پادرد نداشته باشید). برای رفتن به منزل دوستی که زیاد دور نیست پیاده بروید و برای رسیدن به محل کار، همه ی راه یا بخشی از مسیر را پیاده طی کنید.

یک روش خوب دیگر :
اگر یک دستگاه قدم شمار دارید، ابتدا ببنید چند قدم در روز برمی دارید. در مرحله اول ۳۰۰۰ قدم و در مرحله بعد ۵۰۰۰ قدم در روز را انتخاب کنید. برای رسیدن به سلامت بهتر و فعالیت بیشتر، علاوه بر پیاده روی روزانه مقداری هم نرمش در منزل یا محل کار انجام دهید.

اگر می خواهید سریع تر راه بروید، به جای برداشتن قدم های بلند، قدم هایتان را کوتاه و سریع تر بردارید. اگر قدم های بلندی بردارید، کشیدگی و فشار وارده بر ساق پا و کف پای شما بیشتر می شود.
از کفش مناسب استفاده کنید. کفش هایی بپوشید که نرم هستند و به راحتی تا می شوند. “کفش پیاده روی” کف قابل ارتجاعی دارد و مانع لق خوردن پا در کفش می شود. ولی معمولاً هر کفش راحت و سبکی با پاشنه کوتاه مناسب است.

دست هایتان را تکان دهید. این یک حرکت خوب است. دست ها را از آرنج ۹۰ درجه تا کنید و از شانه مثل دونده های حرفه ای تکان دهید. هنگامی که دست به عقب می رود، باید به حدی برسد که انگار می خواهید کیف پولتان را از جیب پشت در آورید. در هنگام آمدن دست به جلو، مچ باید نزدیک وسط قفسه ی سینه برسد. هر دستی را با پای مخالف آن حرکت دهید، بدین صورت که دست راست با پای چپ، عقب و جلو برود و دست چپ با پای راست. مچ ها را صاف نگه دارید و آرنج ها را نزدیک بدن نگه دارید وعضلات دست را سفت نکنید. تکان دادن مداوم و شدید دست ها با این حالت، موجب فعالیت بیشتر و سوختن ۵ تا ۱۰ درصد انرژی بیشتر نسبت به حالت معمولی می شود.

سرعت پیاده روی را دوره ای تنظیم کنید. مثلاً ۱ یا ۲ دقیقه با سرعت زیاد، و ۳ یا ۴ دقیقه با سرعت کم پیاده روی کنید یا ۵/۱ کیلومتر سریع و ۳ کیلومتر آرام پیاده روی کنید.
 

مکان های متفاوتی را برای پیاده روی انتخاب کنید. پیاده روی بر روی چمن و سنگ ریزه باعث می شود انرژی بیشتری نسبت به پیاده روی بر روی یک سطح صاف و سفت مصرف کنید و اگر با سرعت یکسان در شن نرم و در یک مسیر صاف قدم بردارید، با پیاده روی در شن نرم، نسبت به مسیر هموار ۵۰ درصد بیشتر انرژی می سوزانید.

از تپه ها بالا و پائین بروید.بین پیاده روی، برای ایجاد تنوع و انجام نرمش و فعالیت بیشتر از چند تپه بالا و پائین بروید. زمانی که از تپه بالا می روید کمی به جلو خم شوید و زمان پائین آمدن که کمی مشکل تر است، قدم های کوتاه بردارید و زانوها را کمی خم کنید تا دچار خستگی عضلات نشوید.

برای رفتن به طبقات بالا از پله ها بروید و از آسانسور استفاده نکنید ( به شرطی که پادرد نداشته باشید). برای رفتن به منزل دوستی که زیاد دور نیست پیاده بروید و برای رسیدن به محل کار، همه ی راه یا بخشی از مسیر را پیاده طی کنید.

از یک چوب دستی استفاده کنید. استفاده از یک چوب دستی موجب تعادل بیشتر خصوصاً برای افراد مسن می شود. برای ورزش بیشتر بالاتنه از یک چوب دستی مخصوص پیاده روی که در لوازم ورزشی ها موجود است و انتهای آن لاستیک دارد، استفاده کنید.

زمانی که چوب دستی در دست راست شماست، آن را با پای مخالف (پای چپ) جلو ببرید و انتهای آن را همزمان با برخورد پاشنه ی پای مخالف به سطح زمین، بر روی زمین بگذارید. استفاده از چوب دستی موجب می شود که عضلات سینه و دست تحرک بیشتری داشته باشند و از فشار وارده بر زانوها کاسته شود. اندازه چوب دستی باید با قد شما تناسب داشته باشد.

در صورت تمایل می توانید در حین پیاده روی باری را حمل کنید، ولی با دقت. اگر باری در دست داشته باشید، درهنگام پیاده روی انرژی بیشتری می سوزانید، فقط باید مراقب باشید که فشار آن به گونه ای نباشد که دچار خستگی عضلات دست و کتف شوید. همچنین افراد دچار فشار خون بالا و بیماران قلبی، در هنگام راه رفتن نباید چیزی در دست داشته باشند. اگر می خواهید باری را حمل کنید از وزن کم - مثلاً نیم کیلو- شروع کنید و به تدریج بارهای سنگین تری بردارید، البته باری را که با دست حمل می کنید نباید خیلی سنگین و بیشتر از ۱۰ درصد وزن شما باشد

منبع:pezeshk.us

www.miadgah.ir سایت میعادگاه


ارسال: آرتمیس روز:یکشنبه 22 شهریور 1388   لینك ثابت | نظرات () | عضویت در  میعادگاه ایرانیان

سوپرمدل انگلیسی در پی بازگشت به هویت ایرانی خود - خواندی های زنان ایرانی , زنان و دختران ایرانی , خبرهای زنان , عکس های زنان خارجی ,

سوپرمدل انگلیسی در پی بازگشت به هویت ایرانی خود www.miadgah.ir 


 
روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن نوشت: “یاسمین لی بن (یاسمین پروانه) که دارای اصلیت دوگانه انگلیسی - ایرانی است و سال هاست به عنوان یک سوپرمدل سرشناس در صنعت مد انگلیس فعالیت می کند...

روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن نوشت: “یاسمین لی بن (یاسمین پروانه) که دارای اصلیت دوگانه انگلیسی - ایرانی است و سال هاست به عنوان یک سوپرمدل سرشناس در صنعت مد انگلیس فعالیت می کند قصد دارد به هویت ایرانی خود بازگردد و به همین منظور برای سفر به ایران ابراز تمایل کرده است.
به نوشته ایندیپندنت، هرچند همسر سیمون لی بن، خواننده پرآوازه گروه راک «دوران - دوران» در آکسفورد انگلیس به دنیا آمده اما پدرش، ایرج پروانه، اصلیت ایرانی دارد.براساس این گزارش یاسمین برای سفر به ایران اظهار تمایل کرده و گفته: “از ۱۰ سالگی در آنجا (ایران) نبوده ام و بسیار علاقه مندم با بازگشت به این کشور به هر کسی نشان دهم، ایران آن گونه که تبلیغ می شود، نیست.”
یاسمین سفر خود را دشوار دانست و گفت که نمی داند آیا از آمادگی لازم برای انجام آن برخوردار است یا خیر.
به نوشته ایندیپندنت پیشتر گزارش شده بود موریسی از خوانندگان معروف انگلیسی قصد دارد در تهران کنسرت برپا کند و شاید یاسمین بتواند شوهرش سیمون و دوستانش از گروه دوران - دوران را متقاعد کند که در اجرای این کنسرت به گروه موریسی محلق شوند.
یاسمین لی بن یا همان یاسمین پروانه اکتبر ۱۹۶۴ در آکسفورد انگلیس به دنیا آمد. پدر وی اصلیت ایرانی دارد و مادرش انگلیسی است. یاسمین در طول سال های جوانی به یکی از سوپرمدل های مشهور انگلیس تبدیل شد و در سال ۱۹۸۴ با سیمون لی بن خواننده ارشد گروه راک دوران - دوران (Duran-Duran) ازدواج کرد. حاصل این ازدواج سه فرزند است.
 
منبع:bebin.ir

www.miadgah.ir سایت میعادگاه


ارسال: آرتمیس روز:یکشنبه 22 شهریور 1388   لینك ثابت | نظرات () | عضویت در  میعادگاه ایرانیان

ازدواج یکی از مهمترین حوادثی است که در زندگی هر انسان رخ می‌دهد. لذا دارای اهمیتی در خور توجه است. نظر به اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده و تأثیر آن در تداوم و استحکام خانواده، تربیت فرزندان، داشتن زندگی سالم توام با رضایت و خوشبختی و احساس موفقیت، ضرورت دارد.

متأسفانه در جامعه ما در برخی موارد دختران و پسران بدون مطالعه و آگاهی کافی با برخورداری از احساس و ذوق منهای دقت در ابعاد گوناگون اخلاقی، جسمی و روانی با یکدیگر ازدواج می‌کنند. پس از ازدواج نیز به دلایل عدم آگاهی، به این مشکلات دامن می‌زنند. در اینجا توجه شما را به نکاتی چند جهت انتخاب همسر جلب می‌کنیم .

ادامه مطلب

ارسال: miadgah روز:پنجشنبه 12 شهریور 1388   لینك ثابت | نظرات () | عضویت در  میعادگاه ایرانیان

مدل های لباس عروس اسلامی - مدل های لباس عروس ,